Verzending

Wij staan garant voor een uitstekende service en daarom hebben wij ook een verzendbeleid opgesteld om je als klant te informeren over onze werkwijze. Wij vinden het belangrijk om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en daarom hebben wij het volgende verzendbeleid voor je opgesteld:

1. VERZENDKOSTEN
Wij hanteren geen verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland en België. Bij retouren komen de verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de klant.

2. BESTELLING VOLGEN
Je kunt je bestelling volgen door middel van de aangeboden track & trace-code. Zodra het pakketje bij de koerier is, ontvang je de code per mail.

3. LEVERTIJDEN
Wij streven ernaar om je bestelling binnen dezelfde werkdag te verwerken, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen. De meeste artikelen komen direct vanuit de leverancier, waardoor de gemiddelde bezorgtijd tussen de 2-12 werkdagen ligt.

4. NIET THUIS
Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt het pakketje naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt gebracht en daar voor 7 dagen bewaard. Indien je het pakketje niet binnen deze termijn ophaalt, wordt het automatisch teruggestuurd naar de verkoper.

5. VERLOREN OF GESTOLEN
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van je pakketje. Mocht je een melding krijgen dat het pakketje is bezorgd, maar je hebt het niet ontvangen, dan helpen wij je graag verder. Neem contact met ons op zodat wij een onderzoek kunnen starten via PostNL en je op de hoogte kunnen houden.

6. VRAGEN
Heb je nog vragen over ons verzendbeleid? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice via vandijkmode.klantenservice@gmail.com.
Wij helpen je graag verder.